Søk i denne bloggen

24. november 2010

Lite aktivitet...


Har jo fått nydelige lille Anna som er 4 uker idag, så det har blitt lite aktivitet her i det siste.
Blir lite kakebaking og pynting med to små, så tenkte jeg kunne legge inn litt baking
og slikt her også, for å holde litt liv i bloggen min til kakebakingen starter igjen.
Gleder meg allerede til vi skal ha navnefest for jenta vår(selv om det ikke er før til våren), for
da får jeg lage rååååsa festkake :-)

Til farsdagen lagde jeg og Linnea lettvinte Sara Bernhard-kaker som vi fant fremgangsmåte på
på den supersøte bloggen til Anne Brith, den finner du her. Et besøk der anbefales!

Linnea stortrives med å hjelpe meg med bakingen, og disse fikk hun veldig godt til selv.




2 kommentarer:

  1. Hvordan ble disse? Blir jeg skuffa hvis jeg er vant til den ordentlige typen?

    SvarSlett
  2. De ble veldig gode! Men det er klart, det er jo ikke de ordentlige sara bernhardene! Men siden de er så lette å lage, anbefaler jeg deg å prøve ;-)

    SvarSlett